2011. szeptember 13., kedd

Rónai Katalin baba- és bábkészítő / Katalin Rónai puppet maker


Rabbiból lesz a porondmester.


Szeretem a klasszikusan kézműves tevékenységeket és elfelszínesedett, elgépiesedett életünkben igazán jó érzés találkozni a kreatív elme, teremtő kéz, "beszédes" lélek erejével. Ezért lassan már egy éve, elindultam ebbe az irányba és olyan alkotókat keresek fel, akik azt gondolom méltánytalanul mellőzöttek, nem jutnak el a köztudatig, habár értéket hoznak létre, egyedi dolgokat, alkotásokat.

Idáig óriási szerencsémre mindig olyan emberek vonzottak be, akivel könnyedén megtaláltam a közös hangot és mondhatom élmény volt a közös ténykedés.


Kati és Cipolla


Rátaláltam Rónai Katira, aki kreativitásával, barátságosságával és lelkierejével életet lehel bábokba, babákba. Egyedisége, kreativitása vitathatatlan, méltánytalanul mellőzött, akárcsak Kovács Emil a hangszerkészítő mester és Somogyi Réka a selyemfestő művész.

Ez nem "made in china", nem futószalagról jönnek a művek, talán éppen ezért nem is nagyon hallani róluk.

Az elkövetkezendő hónapokban Katival együtt alkotunk, ő készíti Cipolla-t, én pedig bemutatom nektek Katit és szemtanúi lehetünk majd az élet misztériumának, Cipolla születésének!

Maradjatok, gyertek, nézzétek!


Béla nyúl, akibe a bábos majd bele nyúl. Mosolyfakasztók.


Surranóval és Fánival, Bálint Ágnes egereivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése